Blog

Utánvétes fizetés

Hogyan használja ki az utánvétes fizetésben rejlő előnyöket?

Utánvétes fizetés, banki átutalás, bankkártyás online fizetés, elektronikus pénztárca: általában számos fizetési mód közül válogathat az, aki online vásárlásra adja a fejét. Az utánvét még mindig az egyik legnépszerűbb a vásárlók között. Nem véletlenül: hazánkban sokan szeretik a készpénzes fizetést, így az online vásárlói kedvet is növeli, ha nincs szükség előreutalásra. Érdemes ezért biztosítanunk az utánvétes vásárlást webshopunknál a csomagpontos, házhozszállítási vagy postára érkező csomagok esetén. Cikkünkben bemutatjuk az utánvétes fizetési mód minden előnyét és felmerülő hátrányát, hogy webshoptulajdonosként mindenre felkészülhessünk időben!

Tovább »
Külföldre csomagküldés

Hogyan spórolhatunk a költségeken külföldre csomagküldés esetén?

Az online kereskedelem a fénykorát éli napjainkban, az internetes vásárlás néhány év alatt a mindennapok részévé vált. Ruházati, elektronikai vagy lakberendezési terméket után kutatva egy Google keresés is az online webshopok termékeit kínálja elsők között, mára pedig élelmiszereket, vagy szépségipari termékeket is egyre nagyobb számban forgalmaznak online. Az e-kereskedelem országhatárokon átnyúló tevékenységgé vált, ahol egyre gyakoribb jelenség a külföldre csomagküldés, az országokon átívelő kézbesítés.
Napjainkban pedig egy online vállalkozás már nem csak országhatárokon belül lehet sikeres: sőt, gyakran csak úgy teheti meg a következő lépést, ha nyit a nemzetközi kereskedelem felé is. De mi a teendő, ha kinéztük magunknak a környező országok piacait, esetleg egyenesen nyugat-európai vagy tengerentúli vásárlókat céloznánk meg? Mire kell figyelni nemzetközi csomagküldés esetén? Mostani bejegyzésünkben összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat a témában!

Tovább »
Last mile delivery

E-commerce: a last mile delivery kihívásai és megoldásai

Az e-kereskedelem összetett tevékenység, amely többet jelent, mint a webshop és az ügyfél közötti egyszerű adásvételi ügyletet. A vásárló nemcsak minőségi terméket vár el a pénzéért cserébe, hanem egy olyan komplex, személyre szabott szolgáltatást, ahol a kézbesítés módját, idejét, helyszínét vagy a fizetési módokat igényei szerint választhatja meg. A last mile delivery, azaz az utolsó kilométeres szállítás a kézbesítés utolsó szakaszára utal, amikor a megrendelt termék a végfelhasználóhoz kerül. Miért bír kiemelt jelentőséggel az utolsó kilométer az ügyfél-elégedettség szempontjából? Milyen kihívásokkal kell szembenézni az online vállalkozásoknak a kézbesítés során és hogyan lehetnek képesek leküzdeni a felmerülő akadályokat? Nézzük is a legfontosabbakat!

Tovább »
Speditőr jelentése

A speditőr jelentése és az e-kereskedelemben betöltött szerepe

Napjaink pezsgő online kereskedelmében egy sikerre törő vállalkozásnak komoly kihívásokkal kell szembenézni. Egy jó ötlet, egy eladható termék önmagában még nem elég: a webáruház “kirakata” mögött összehangolt háttérmunka szükséges ahhoz, hogy a cég helyt tudjon állni a piaci versenyben. A könyvelésen, a marketingen vagy a logisztikán egyaránt nagyon sok múlik a hosszú távú sikeresség szempontjából. A speditőr jelentése talán még egy rátermett vállalkozó számára is kevésbé ismert fogalom, hiszen egy speciális, különleges szakértelmet igénylő területet takar. Tevékenysége többet jelent, mint puszta fuvarozást, hiszen az a termékek rendeltetési helyre történő eljuttatásához kapcsolódó valamennyi részfeladatot lefedi. A szállítás megtervezésén és szervezésén túl a felmerülő technikai, adminisztratív vagy jogi teendők ellátását egyaránt. Mostani bejegyzésünkben megnézzük, milyen szolgáltatásokat kínál egy speditőr és hogyan járulhat hozzá online vállalkozásunk sikeréhez!

Tovább »
Termék életciklus

A környezeti hatások csökkentése a termék életciklusa során

Társadalmunk fogyasztása évről évre, sőt: napról napra emelkedik. Ezzel párhuzamosan a vásárlás is egyre kényelmesebbé válik sokunk számára. Az e-kereskedelem részesedése így folyamatosan nő a világpiacból, hiszen már nem kell feltétlenül a fizikai üzletig elmennünk egy-egy termékért. A szállítási igények radikális növekedésével viszont a környezetre rótt terhek is egyre nagyobbak. Az uniós cél, azaz a termékek életciklusának meghosszabbítása is épp a fenntarthatóságot helyezi előtérbe. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan függ össze mindez a körkörös gazdasággal, és azt is, hogyan tehető fenntarthatóbbá a logisztika.

Tovább »

Kövess minket