Rólunk

MXP A JÓ MEGOLDÁS

A Mixpakk Kft. 2012-ben kezdte meg működését Magyarországon mint teljes körű logisztikai szolgáltatást nyújtó vállalat. Cégünk fő profilja a webshoplogisztikai szolgáltatás, de klasszikus futárszolgálati tevékenységet is nyújtunk ügyfeleink számára. Fulfillment központunk és futárszolgálatunk a fővárosban Budapesten a 11. kerületben található, ahol közel 1500 nm-es raktárban, részben saját gépjárműflottával, részben alvállalkozói partnerhálózattal szolgáljuk ki ügyfeleink igényeit Magyarországon és a nemzetközi piactéren egyaránt.

Webshoplogisztikai üzletágunk teljes körű szolgáltatást nyújt ügyfeleinek: a termékeket raktározzuk, a megrendeléseket feldolgozzuk/csomagoljuk, az elkészült csomagot pedig kiszállítjuk a címzettek részére. Cégünk vállalja a délután 15.00 óráig beérkezett megrendelések aznapi feldolgozását és másnapi kiszállítását. A minőségi logisztikai folyamatot cégünk jól képzett kollégái biztosítják, akik mindennap 8.00 és 17.00 között állnak rendelkezésedre.

Országosan 1 munkanap alatt szállítjuk ki csomagjainkat

Cégünk működésének sikerét a korábban több nemzetközi csomaglogisztikai cégnél szerzett tapasztalat és alvállalkozói ismeretek adják. Gyűjtőszállítás keretein belül országosan 1 munkanap alatt, valamint csomagpontra történő szállítási szolgáltatásunk esetén pedig 1-2 munkanap alatt vehetik át a csomagjukat a címzettek.

Saját informatikai rendszerrel szolgáljuk ki megrendelőinket

Szolgáltatásunk stabil és minőségi hátterét saját fejlesztésű informatikai rendszerünk garantálja. Szoftverünket a vevő igények alapján, kifejezetten a webshoplogisztikai szolgáltatás támogatására fejlesztettük, ami a megrendelések automatikus beérkezésétől a futárszolgálati kiszállításig lefedi a teljes logisztikai folyamatot, és amelyhez API kapcsolatot biztosítunk.
Informatikai rendszerünk képes kapcsolódni az ismert webáruház-platformokhoz és szükség esetén egyedi fejlesztésű webshopokhoz egyaránt. A rendelések szinkronizálása valós időben történik, így a készleten lévő termékeket munkatársaink azonnal fel tudják dolgozni, hogy a lehető leggyorsabban történjen a vásárlók kiszolgálása.
Szoftverünk a raktárkészlet vezetését is valós időben mutatja, így partnereink naprakészen követhetik készletük mozgását, megrendeléseik állapotát.

Mozgásérzékelős kamerával 0-24 órában megfigyelt árukészlet

Beszállított árukészletedet nálunk biztonságban tudhatod, iparterületünkön folyamatos portaszolgálat működik, a teljes épület riasztóberendezéssel rendelkezik, raktárunk maximálisan megfelel a tűz- és munkavédelmi előírásoknak. Raktárunk 0-24 órában mozgásérzékelős kamerával megfigyelt.
Innovatív fejlesztéseinknek és dinamikus növekedésünknek köszönhetően 2020-ban 500.000 rendelést szolgáltunk ki, és számos webáruháznak segítettük a működését. Szállítmányozási, online kereskedelmi, marketinges, valamint logisztikai tapasztalatainkat megosztva nem csak a rendelések fizikai kezelésében segítünk, hanem a növekedésben is támogatjuk partnereinket.

Szakképzett kollégáink 8.00-17.00 között állnak rendelkezésre

Csomaglogisztikai központunkban szakképzett ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre e-mailen, telefonon vagy személyesen, magyarul vagy angol nyelven.