Blog

Termék életciklus

A környezeti hatások csökkentése a termék életciklusa során

Társadalmunk fogyasztása évről évre, sőt: napról napra emelkedik. Ezzel párhuzamosan a vásárlás is egyre kényelmesebbé válik sokunk számára. Az e-kereskedelem részesedése így folyamatosan nő a világpiacból, hiszen már nem kell feltétlenül a fizikai üzletig elmennünk egy-egy termékért. A szállítási igények radikális növekedésével viszont a környezetre rótt terhek is egyre nagyobbak. Az uniós cél, azaz a termékek életciklusának meghosszabbítása is épp a fenntarthatóságot helyezi előtérbe. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan függ össze mindez a körkörös gazdasággal, és azt is, hogyan tehető fenntarthatóbbá a logisztika.

Tovább »
Fuvarszervezés

Fuvarszervezés

A digitális forradalom hívta életre az első webshopokat, lendítette fel az e-kereskedelmet és tette az internetes vásárlást mindennapjaink részévé. Manapság már nemcsak a megrendelések leadása,

Tovább »
Csomagcímzés

Ezekre figyelj csomagcímzéskor!

Az online vásárlás mára mindennapjaink részévé vált, remekül kiegészítve a hagyományos bevásárlási módokat. Bizonyos termékeket továbbra is “offline” helyekről szerünk be, egyes árucikkek esetén viszont

Tovább »
Webshop indítás

Így lesz sikeres a webshop indítás!

Egy webshop indítása izgalmas és potenciálisan jövedelmező vállalkozás lehet, ám nem mentes a kihívásoktól. Az e-kereskedelem világában nagy a verseny, és a kiemelkedéshez nagyon fontos

Tovább »

Kövess minket